poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Tulipany ...






15 komentarzy:

  1. Piękne tulipanowe kadry! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze wiosną chyba najbardziej cieszą mnie właśnie tulipany :) No i niezapominajki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te zdjęcia tulipanów !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te żółciutkie tulipany! Jeszcze na tym białym tle. Podoba mi się kompozycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kadry :D
    tulipany zawsze były i będą fotogeniczne ;3
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne fotografie :)
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tulipany.. mam z nimi miłe wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedne z moich ulubionych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, moje ulubione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tulipany, bo są takie fotogeniczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tulipany zawsze kojarzyły mi się z wiosną, zwłaszcza te żółte. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tulipany, świetne zdjęcia ale najbardziej podoba mi się ostatnie :)
    prowadzę bloga fotograficznego i dodałam tego do mojej listy :)
    http://slit-focia.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń