niedziela, 11 stycznia 2015

O poranku ...






28 komentarzy:

  1. Zachwycające jest to zimowe słońce, jak dobrze, że udało Ci się schwycić choć kilka promieni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciepłe i miękkie światło... świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały klimat mają te zdjęcia, zwłaszcza ostatnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny,zimowy poranek...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥
    Uwielbiam i chciałabym więcej słońca u nas!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja długo szukałam fajnego blogu fotograficznego ;) i znalazłam świetne zdjęcia;)

    zapraszam http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje .. miło mi to słyszeć :)
      Zapraszam częściej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne, bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia, z wielką przyjemnością się je ogląda

    OdpowiedzUsuń
  10. O poranku zdjęcia wychodzą tak pięknie...wykorzystałaś światło i ciekawe kadry. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :) Super światło :)

    Ja dopiero zaczynam przygodę z fotografią, ale zapraszam ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, szczególnie pierwsze dwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszamy do nowego spisu foto blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jak na razie mam bardzo mało czasu .. ale postaram się jak najszybciej wrócić do prowadzenia bloga :) Przykro mi że tak zaniedbałam fotografię .. ale wierzę że szybko nadrobię te kilka miesięcy:) Cieszę się, że są osoby które czekają na moje zdjęcia :) !!! Ja Cię AnJa bardzo często odwiedzam - robisz magiczne fotografie !Można się od Ciebie uczyć :):)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za miłe słowa :)
      I cieszę się, że u Ciebie przerwa w blogowaniu to nie znudzenie tylko brak czasu i czekam w takim razie na Twój powrót :)
      Ja sama też z braku czasu nie publikuję już wpisów tak często jakbym chciała ale liczę na to, że kiedyś to się zmieni.

      Usuń
    3. Mi to się chyba nigdy nie znudzi.. wspaniale jest robić coś co się kocha :)
      Ja też na to liczę.. bo szkoda abyś nie publikowała tak pięknych prac :)
      Powodzenia Ci życzę !

      Usuń