niedziela, 30 listopada 2014

KUBA- wyspa jak wulkan gorąca ☼












28 komentarzy:

  1. Oj marzy mi sie Kuba. Mam lekki niedosyt po tym poscie - wiecej zdjec! :D

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach te cygara... piękne, rozkoszne zdjęcia

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbibam fotografię podróżniczą! :) ah i ten włochaty przyjaciel... nie zjadłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dworze tak zimno, a tutaj takie gorące zdjęcia. Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Usłyszałam wiele opowieści po powrocie moich Rodziców z tego pięknego kawałka świata, tych wesołych i tych chwytających za serce... Być może kiedyś uda mi się odwiedzić ten niesamowity kraj :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to niesamowity kraj ! Ja zapamiętam tą podróż do końca życia ! Buziaki ;)

      Usuń
  6. Niesamowite zdjęcia... Idealnie oddają klimat tej niezwykłej wyspy. Tak bardzo marzy mi się tam pojechać... a Twoje fotografie tylko to potwierdzają. Pięknie!

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie marzenia są do spełnienia :) Jeżeli będziesz miała okazję tam polecieć ..to polecam :)
      Również Cię Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Stanowczo za mało zdjęć :) po ostatnim zostaje niedosyt :)
    podróży zazdroszczę ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli kiedyś jeszcze polecę w jakąś podróż .. obiecuję więcej zdjęć :) :*

      Usuń
  8. ciekawe zdjęcia, ostatnie troche przerażające;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje .. ale jak przystało na fotografa .. robi zdjęcia wszędzie i wszystkiemu :)

      Usuń
  9. Paulinko jestem pod wrażeniem historii, którą tutaj "opowiedziałaś" zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanowczo za mało zdjęć, dodaj koniecznie ich więcej jeśli możesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Wasze życzenie dodałam nowy post z większą ilością zdjęć :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. A istnieje szansa że kolejne odcinki nastąpią?
    Bo faktycznie jak już pisał ktoś wyżej stanowczo zbyt mało zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia. Pierwsze jak nie z Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. drugie zdjęcie - odlotowe! zreszta wszystkie z wielkim polotem, cudne! masz oko i rekę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ostatnie...o matulu, co to??

    Pierwsze-no polska muuucka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa.. to taki mały pajączek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobitka z cygarem - bezcenne :)) Ale pająk... o, fuj, nie lubię... ;)

    OdpowiedzUsuń