poniedziałek, 8 grudnia 2014

Havana, Cuba









31 komentarzy:

  1. Marze o takim wyjezdzie!

    Pozdrawiam
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym tam kiedyś pojechac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tam robi nasz kochany maluszek? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej wyprawy i zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozazdrościć możliwości bycia w tak pięknym miejscu < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. ... zazdraszczam ( zazdroszczę ) :) ... proszę o więcej foto-relacji ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia a cytat z boku bloga cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! uwielbiam takie posty, bo mogę poznać trochę świata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj marzy mi się Kuba....może kiedyś! ;)
    Mój tato - największy fan fiata 126 p. uśmiechnąłby się do ostatniego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykłe miejsce! Zazdroszczę :) Cudowne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie zobaczyć trochę świata i to z normalnej strony:) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! Marzę o takim wyjeździe. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na Kubie, piekne zdjęcia robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże, jakie cudowne... Dosłownie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulina, piekne motto.
    I co wazne, oddaje co pokazujesz.
    Twoje zdjecia sa prosto z duszy:) Kuba-marzenie moje od lat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Patrz oczyma, fotografuj sercem" - David duChemin
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. nie będę się rozpisywać na temat, jakie to szczęście móc to wszystko zobaczyć na własne oczy... dalej będę marzyć :)
    ale zdjęcia są absolutnie fantastyczne!
    czerwony maluch skradł mi serce ♡

    ...i dziękuję za wizytę u mnie :)
    serdeczności!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Tobie też się kiedyś uda spełnić to marzenie :)
      Będę odwiedzała Cię na pewno częściej ;)

      Pozdrawiam ciepło ..

      Usuń
  17. Miałam nadzieję pojechać tam na święta, ale za późno wpadłam na ten pomysł. Cudowna Kuba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda się innym razem ;) Na pewno będziesz zachwycona :*

      Usuń
  18. Magiczny klimat tego niezwykłego miesca... A Ty uchwycasz chwile idealnie obrazujące tą atmosferę, kulturę, to inne, codzienne życie. Piękne :)

    POzdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż poczułam ciepło patrząc na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedys na pewno tam dotre :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kuba- kolorowa, pachnąca cygarami ...Fajne zdjecia , klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne miejsce i dokonale je pokazałaś na swoich fotografiach - cały urok, wdzięk, wszystkie zapachy z którymi ją utożsamiamy.

    OdpowiedzUsuń