sobota, 13 grudnia 2014

Icicles








28 komentarzy:

  1. Ostatnie najlepsze :)
    Szkoda, że u mnie za oknem deszcz, a nie takie piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w tym roku jeszcze nie powitały takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia, gdzie to aż takie sople, dawno w PL takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lodowy, sopelkowy post :) piękne fotografie i ta przebijająca czerwień...

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jest genialne! sople pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie takie sople można znaleźć ??????

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne!!! Zainspirowałas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to chyba nie u nas tak przymroziło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia, ja chcę mieć takie widoki za oknem!Boskie.Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przepiękne zdjęcia! :) Ostatnie zdjęcie jest najpiękniejsze! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki :) czekam na takie....na śnieg i mróz na Święta :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tworzysz te foty ;)
    a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia , mam nadzieję że i u mnie w niedługim czasie pojawi się śniegi bo dziś cały dzień niestety pada

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas też się takie czasem trafiają :-) piękny widok
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Mroźno ! Jestem ciekawa, kiedy u mnie w Warszawie nastanie taka prawdziwa zima... a nie szaro, deszcz, takie nie wiadomo co... a przecież zima potrafi być tak pęka, właśnie taka jak na Twoich zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne.....też poluję na sople, ale to chyba nie tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sople. Już czekam na taką zimę w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetne zdjęcia, nie tylko w tym poście, ale we wszystkich postach. Widać, że robisz to co kochasz. W wolnej chwili od fotografowania zapraszam na mojego bloga. Życzę udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Zrobiłaś świetne zdjęcia, najbardziej podoba mi się drugie. Aż poczułam sople w dłoni, haha.
    Oby tak dalej ;) Szczęśliwego Nowego Roku!
    __________________
    www.oko-obiektyw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym Ci zrobić prezentację w sZAFie http://szafa.kwartalnik.eu/

    napisz do mnie margarithes@gmail.com

    kiss

    OdpowiedzUsuń