środa, 10 czerwca 2015

Mandarynka - młodsza siostra pomarańczy ;)












7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Kocham mandarynki tak bardzo, że jak zobaczyłam fotografie to od razu naszła mnie na nie ochota :)
    Twój blog znajduje się na mojej stronie w zakładce Inspiracje (fursora.blogspot.com).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł jak i wykonanie :) wprawdzie nie przepadam za mandarynkami ale na twoich zdjęciach pięknie się prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia, bardzo sugestywne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten minimalizm. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeeejku jak mi się teraz zachciało soku z mandarynek! <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe kadry, aż pachnie na odległość :)

    OdpowiedzUsuń