czwartek, 16 lipca 2015

Pośród kwiatów ✿☀












8 komentarzy:

  1. Zbliżenie na tego pająka (to chyba pająk :D) jest genialne! Na początku nie bardzo kumałam, co to jest i nie wiem czy udało mi się zgadnąć. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Brrrr....mam stracha o pająki! Ale poza tym, bardzo dobre ujęcia. Jakim obiektywem fotografujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Mam Tamron SP AF 90 mm f/2.8 :)
      Jestem bardzo z niego zadowolona !
      Robi piękne zdjęcia , ale jak w fotografii makro trzeba mieć dużo cierpliwości :D
      I myślę, że szczęścia też - aby spotkać małe zwierzątka i ciekawe kwiaty :)

      Usuń
  3. Kocham zdjęcia makro a te twoje są po prostu cudowne! Pająk genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcia! Ja również ostatnio poluję na owadzich wakacyjnych modeli :P

    I kolejne inspiracje, dziękuję :D
    Pozdrawiam,
    fursora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju.. aż ciężko mi się patrzy, nie cierpię owadów, ale same zdjęcia są na prawde cudne - ta przysłona :D

    OdpowiedzUsuń